Klachten

U kunt ervan uit gaan dat wij onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden of heeft u tips om onze dienstverlening te optimaliseren dan horen wij dat graag van u. Als u een klacht bij ons heeft ingediend sturen wij u binnen 3 werkdagen een bevestiging van de klacht, daarnaast streven wij ernaar de klacht binnen 10 werkdagen te hebben afgerond, mits we ook tijdig kunnen beschikken over alle relevante informatie.

Wat is een klacht?

Een klacht is iedere formele uiting van onvrede met betrekking tot het handelen van Bergermeer Verzekeringen of een van haar medewerkers.

Klacht doorgeven

Heeft u een klacht of suggestie voor verbetering dan kunt u ons dat op verschillende manieren laten weten. Voor digitaal kunt u het klachtenformulier  invullen. Een schriftelijke klacht kunt u sturen aan:

Bergermeer Verzekeringen B.V.
T.a.v. directie
James Wattstraat 11
1817 DC Alkmaar

Uw mening is belangrijk voor ons

Heeft u een kritische noot of een goede tip? Laat het ons dan weten via het contactformulier. We horen het graag. Uw feedback heeft onze volledige aandacht en helpt ons onze kwaliteit in product en service continue te verbeteren.

Samen vinden wij een oplossing

Uiteraard streven wij naar een snelle en correcte dienstverlening van hoge kwaliteit. Het liefst lossen wij de klacht direct op met u, lukt dat niet dan laten wij dat weten.

Is de oplossing niet naar wens?

Heeft u een klacht over uw schadeverzekering en komt u er met ons niet uit? Dan kun u binnen 3 maanden nadat u van ons de definitieve reactie heeft ontvangen uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFiD.

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon 070-333 89 99
E-mailadres: info@kifid.nl

Wij conformeren ons aan het bindend advies van het Kifid. Dit houdt in dat wij na een uitspraak van het Kifid niet meer voor hetzelfde dossier naar de rechter gaan.

Gaat de klacht over € 25.000 of meer? Dan kunnen wij na een bindend oordeel van de Geschillencommissie nog wel naar de Commissie van Beroep van Kifid. De Commissie van Beroep geeft dan als laatste een bindend oordeel.

Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl. Ons KiFiD nummer is: 300.016156.

Bent u geen consument of wilt u de KiFiD niet inschakelen, dan kunt u zich wenden tot de bevoegde rechter in Nederland.

  • Klachtenformulier

  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • Uw gegevens

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.