Klachten

U kunt ervan uit gaan dat wij onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden of heeft u tips om onze dienstverlening te optimaliseren dan horen wij dat graag van u. Als u een klacht bij ons heeft ingediend dan krijgt u zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 10 werkdagen van ons bericht.

Wat is een klacht?

Een klacht is iedere formele uiting van onvrede met betrekking tot het handelen van Bergermeer Verzekeringen of een van haar medewerkers.

Klacht doorgeven

Heeft u een klacht of suggestie voor verbetering dan kunt u ons dat op verschillende manieren laten weten. Voor digitaal kunt u het klachtenformulier  invullen. Een schriftelijke klacht kunt u sturen aan:

Bergermeer Verzekeringen B.V.
T.a.v. directie
James Wattstraat 11
1817 DC Alkmaar

Uw mening is belangrijk voor ons

Heeft u een kritische noot of een goede tip? Laat het ons dan weten via het contactformulier. We horen het graag. Uw feedback heeft onze volledige aandacht en helpt ons onze kwaliteit in product en service continue te verbeteren.

Samen vinden wij een oplossing

Uiteraard streven wij naar een snelle en correcte dienstverlening van hoge kwaliteit. Het liefst lossen wij de klacht direct op met u, lukt dat niet dan laten wij dat weten.

Is de oplossing niet naar wens?

Heeft u een klacht over uw schadeverzekering en komt u er met ons niet uit? Dan kun u binnen 3 maanden nadat u van ons de definitieve reactie heeft ontvangen uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFiD.

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon 070-333 89 99
E-mailadres: info@kifid.nl

Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl. Ons KiFiD nummer is: 300.016156.

Bent u geen consument of wilt u de KiFiD niet inschakelen, dan kunt u zich wenden tot de bevoegde rechter in Nederland.

  • Klachtenformulier

  • Uw gegevens